آرزوهای یک زن





 
 

خانمی در زمین گلف مشغول بازی بود. ضربه ای به توپ زد که باعث پرتاب توپ به درون بیشه زارکنار زمین شد. خانم برای پیدا کردن توپ به بیشه زار رفت که ناگهان با صحنه ای روبرو شد......

 

قورباغه ای در تله ای گرفتار بود. قورباغه حرف می زد! رو به خانم گفت؛ اگر مرا از بند آزاد کنی، سه آرزویت را برآورده می کنم

خانم ذوق زده شد و سریع قورباغه را آزاد کردقورباغه به او گفت؛ نذاشتی شرایط برآورده کردنآرزوها را بگویم. هر آرزویی که برایت برآورده کردم، ۱۰ برابر آنرا برای همسرت برآورده می کنم

خانم کمی تامل کرد و گفت؛ مشکلی ندارد

آرزوی اول خود را گفت؛ من می خواهم زیباترین زن دنیا شوم

قورباغه به او گفت؛ اگر زیباترین شوی شوهرت ۱۰ برابر از تو زیباتر می شود و ممکن است چشم زن های دیگر بدنبالش بیافتد و تو او را از دست دهی

خانم گفت؛ مشکلی ندارد. چون من زیباترینم، کس دیگری در چشم او بجز من نخواهم ماند. پسآرزویش برآورده شد

بعد گفت که من می خواهم ثروتمند ترین فرد دنیا شوم. قورباغه به او گفت شوهرت ۱۰ برابرثروتمند تر می شود و ممکن است به زندگی تان لطمه بزند

خانم گفت؛ نه هر چه من دارم مال اوست و آن وقت او هم مال من است. پس ثروتمند شد

آرزوی سومش را که گفت قورباغه جا خورد و بدون چون و چرایی برآورده کرد

خانم گفت؛ می خواهم به یک حمله قلبی خفیف دچار شوم

.

و مرد دچار حمله قلبی ۱۰ برابر خفیف تر از همسرش شد.

 

نکته اخلاقی: خانم ها فکر میکنند خیلی باهوش هستند. پس بزارید به همین خیال باشند.

   

تست روانشناسی : الگوی زندگی شما کیست؟



الگوی زندگی تو کیست؟ تحقیقات اخیر برخی دانشمندان حاکی از اونه که مغز انسان از روابط ریاضی برای ذخیره ی علایق و احساسات استفاده می کنه! بدون نگاه کردن به جوابها این تست رو انجام بده.


مطالب مرتبط :

جوک خنده دار جدید

جوک آخر خنده

 

ادامه مطلب ...

جذاب ترین ماشین های هاچ‌بک دنیا



درباره سوپراسپرت‌های پر سروصدا و یا لوکس‌های مغرور صحبت نمی‌کنیم. داریم درباره دنیای پرهیجان HotHach (هاچ‌بک‌های جذاب) حرف می‌زنیم. همان صندوق بریده‌هایی که یک دنیا را به دنبال خود می‌کشند. تاریخ صنعت اتومبیل‌سازی نشان می‌دهد که این کلاس از خودروها هیچ‌گاه مرد و زن، پیر و جوان و قوم و قبیله نمی‌شناخته است.

 حالا که تقریباً در اوایل سال 2014 میلادی هستیم بازهم با انبوهی از تولیدات هات‌هچ روبه‌رو هستیم. ولی واقعیت آن است که تنها 10 نمونه از آن درخشندگی خیره‌کننده دارند.

 

 فیات 500

قیمت: شروع از 16 هزار و 190 دلار



مطالب مرتبط :
عکسهای دیدنی از حیوانات
نقاشیهای سه بعدی فوق العاده جالب
عکسهای دیدنی روز

عکس نوشته های طنز


  ادامه مطلب ...