اس ام اس های عاشقانه و داغ



 


یه روز یکی وارد زندگیت میشه که از تمام کسایی که ترکت کردن
به خاطر رفتنشون تشکر میکنی . . .

.
.
.

صورتت شعراست وهریک تارزلفت مصرعی
شعررا یک مصرعِ پیچیده زیبا می کند . . .

.
.
.

ﺑﯿﻦ ﻣﻦ ﻭ ﺗﻮ
" ﻣﺮﮒ " ﻧﻤﯽ ﺗﻮﺍﻧﺪ ﺟﺪﺍﯾﯽ ﺑﯿﻨﺪﺍﺯﺩ
" ﻓﺎﺻﻠﻪ " ﮐﻪ ﺩﯾﮕﺮ ﻫﯿﭻ . . .

.
.
.

عاشـــــــق که باشی
رفتــــن نمیـــدانی
میـــــــمانی
سرِ حرفت میمانی
که گفتـــــــه بودی :
تا تـــــــه دنــــــــــیا . . .
کنارَش میــــــــمانی

.
.
.

انْقــَدَر باوَرَتـــــْ دارَمــ
کــــ ه وَقـــتـــی می گویی
" بــاران "
خیـــس می شــَوَمْ . . .

.
.
.

یکی را دوست دارم که میدانم دیگر برایم یکی نیست
برایم یک دنیاست

.
.
.

می ترسم
کسی نه خودت را
که دوست داشتنت را از من بگیرد !

.
.
.

بی شک جهان را به عشق کسی آفریده اند
چون من که آفریده ام از عشق
جهانی برای تو

.
.
.

گاهی یک نفر
با نفس هایش
با نگاهش
با کلامش
با وجودش
با بودنــش . . .
بهشتی میسازد از این دنیا برایت
که دیگر بدون او،
بهشت واقعی را هم نمیخواهی !

.
.
.

همتا هم نداری که وقت نبودنت به دلم وعده بدهم :
شاید " مثلش " را پیدا کنم . . .

.
.
.

هوای دو نفره داشتن
نه ابر می خواهد نه باران
کافی ست حواسمان بهم باشد . . .

.
.
.

امروز به پایان می رسد ، از فردا برایم چیزی نگو
من نمی گویم فردا روز دیگریست ، فقط می گویم تو روز دیگری هستی ، تو فردایی . . .
همانکه باید بخاطرش زنده ماند !

.
.
.

هنوز هم از بین کارهای دنیا
دل بستن به دلت
بیشتر به دلم میچسبد . . .

.
.
.

خوشبختی داشتن کسی ست
که بیشترازخود ، تو را بخواهد
و بیشتر از تو . . .
هیچ نخواهد . . .

.
.
.

عاشق بودن یعنی :
بری عطری رو که اون میزده رو بخری
و بزنی به خودت
تا فکر کنی کنارته .

.
.
.

عشق یعنی روح را آراستن
بیشمار افتادن و برخاستن !
هر که با عشق آشنا شد مست شد
وارد یک راه بی بن بست شد !

.
.
.

دلم چند سالیست روزه ی عشق گرفته. اذان افطارش را تو بگو

.
.
.

قلب تو قلب منه / دوری تو درد منه / خوشی من بودن تو / نبودنت مرگ منه

.
.
.

عاشقی را قابلیت لازم است
طالب حق را حقیقت لازم است

.
.
.

عــشق اون نیست که وقـــتی دیدیـــش دلـــت بلــرزه
عشـــق اونــه که وقـــتی نمـــیــبینـیــــش دلـــت میـــخواد کــــَـــنده شه ..

.
.
.

اهورای من!

تلاوتت می کنم با صوت زیبای سکوت

تا که شاید انتظارت بر لب ایوان دل

آیه ای باشد بر معجزه ی نزول مسیحاییت...

.
.
.

"عــــشـــق "فراموش کردن نیست بخشیدن است...

گوش کردن نیست درک کردن است...

دیدن نیست احساس کردن است...

جا زدن و کنار کشیدن نیست صبر کردن وادامه دادن است...

حتی تنها...!!!!

.
.
.

هر ردپای آهویی را که دیدی دنبال نکن
این روزها زیادند "گرگهایی" که با کفش آهو راه میروند !

.
.
.

دنیا ارزانی آدم هایش ؛
فقط من باشم و تو...
دو فنجان چای... به ضمیمه لبخندت!

.
.
.

دعای عشق بخوان!

این روزها دلها تشنه ترند تا زمین ها،

خدایا کمی عشق ببار

.
.
.

آدم برفی هم که باشی دلت میخواهد کسی در آغوشت بگیرد دلت میخواهد یک نفر کنارت باشد تا گرمت کند ، تا آرامت کند مهم نیست آب شدن ، نیست شدن ... مهم آن آرامش ست حتی برای چند لحظه!!

.
.
.

چه شوری میزند دلم...

وقتی در نگاه دیگران آنقدر...

عزیز میشوی...

.
.
.

دلم اس-ام-اس می خواد از نوع نیمه-شبی...همونا که یهو از خواب بیدارت کنه،تا مطمئن شی یکی تو بی خوابیش به یادته...

.
.
.

روزی گنجشکهارا رنگ می کردندوجای قناری می فروختند !
این روزها هوس را رنگ می کنند و جای عشق می فروشند !
آن روزها مال باخته می شدی و این روزها ، دل باخته . .

.
.
.

هر وقت دلم گرفت لبخند میزنم
به یاد کسی که برای لبخندش بارها دلم گرفت

 

نظرات 1 + ارسال نظر
نادم چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت 15:39 http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

روزی که تورا دیدم با خود گفتم که یگانه ی خویش را یافتی پس دیوانه وار عاشقش باش ، عزیز بدارش و تا سرحد مرگ دوستش داشته باش ..... یادم هست آن هنگام که عاشقت شدم باخود پیمان بستم که دیگر در نگاه هیچ کسی که تمنای مهر و توجه دارد ، نگاهی نکنم ، پیمان بستم که تنها نگاه عاشقم را وقف چشمان زیبا و سیمای دلرُبای تو کنم تا فردا روزی پشیمان نباشم ... پشیمان نباشم که چرا آنگونه که لایقش بودی دوستت نداشتم ، پشیمان نباشم که چرا عشقم را ابراز نکردم ، عمل نکردم به آنچه می گویم تا اثباتی باشد بر حرفهای عاشقانه ام ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.