اس ام اس خنده دار و جالب




 
نگاهت همچون باران است
وقلبم همچون کویر
ومیدانی که کویر بدون باران زنده است

♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس خنده دار و باحال ♦♦♦♦♦♦♦♦♦

شمام وقتی از خواب بیدار میشید چند دقیقه تو جاتون میمونین تا لود بشین ؟ من یه رب طول میکشه تا لود بشم ، فک کنم ویروس دارم !!!

♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس خنده دار و باحال ♦♦♦♦♦♦♦♦♦

اونقدری که من واسه شستن فرشهای خونه پارو زدم ، واسه تایتانیک پارو زده بودم الان غرق نمیشد !

♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس خنده دار و باحال ♦♦♦♦♦♦♦♦♦

یعنــــی دختره رو اگــــه بازیـافـت کنـن
بـه صـورت دمپـایی به چـرخه طبیـعت برمیـگرده
بعـد تـو پروفایـلـش زده pm نده بلاک میـشی من ماله اونـم

♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس خنده دار و باحال ♦♦♦♦♦♦♦♦♦

الان دیگه مهمونی رفتن به خونه‌هایی که Wi-Fi ندارن وقت تلف کردنه!!

♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس خنده دار و باحال ♦♦♦♦♦♦♦♦♦

انواع شکست از نگاه دخترها:
شکست عشــقی : مهربون ترین دوست پسرش ولش کنه !
شکست اجتماعی : خوش برخورد ترین دوست پسرش ولش کنه !
شکست اقتـصادی : پولدار ترین دوست پسرش ولش کنه !
شکست سیاسی : عاقل ترین دوست پسرش ولش کنه !
سونامی : همه ی دوست پسراش یهویی ولش کنن !

♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس خنده دار و باحال ♦♦♦♦♦♦♦♦♦

یکی دیگه از دستاوردهای نسل ما این بوده که
ترمز دستی پیکان رو از کنار در راننده به بین صندلی راننده و شاگرد انتقال دادن !
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.